DARMOWA DOSTAWA OD 499 PLN

Zwroty i reklamacje

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient  ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zakupionych w sklepie theLA.pl produktów w ciągu 14 dni od ich otrzymania, na zasadach opisanych w Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827).

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Paczkomat NDM09M
Leśna 2 , Nowy Dwór Mazowiecki


telefon do doręczenia: 732 935 341
mail do doręczenia: kontakt@feerie.pl

wraz z wypełnionym formularzem zwrotu oraz paragonem potwierdzającym zakup.

  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
  • Każdy zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący.
  • W przypadku częściowego zwrotu towaru z zamówienia, które było realizowane z darmową dostawą, gdzie suma zakupionych produktów po odliczeniu produktów zwróconych jest niższa niż kwota uprawniająca do darmowej dostawy, skutkuje utratą prawa do darmowej dostawy, a tym samym pomniejszenie zwrotu środków o koszt dostawy z pierwotnego zamówienia.
  • Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwrotu.
  • UWAGA PRODUKTY PERSONALIZOWANE NIE PODLEGAJĄ ZWROTOM - dotyczy produktów z grawerem, modyfikacji wymiarów oraz wszystkich produktów z literami oraz cyframi.

 

>>>>>Formularz zwrotu<<<<<

 

REKLAMACJA

(jeżeli otrzymałaś/eś towar zgodny z zamówieniem, jednak rozmiar nie pasuje zastosowanie ma procedura zwrotu) 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru:

Otrzymany produkt należy odesłać na adres:

Paczkomat NDM09M
Leśna 2 , Nowy Dwór Mazowiecki

telefon do doręczenia: 732 935 341
mail do doręczenia: kontakt@feerie.pl

wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym oraz paragonem potwierdzającym zakup.

  • UWAGA Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, przetarcia złocenia, utlenienie srebra.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem 

Każdy zwracany produkt powinien być czysty, odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny - pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe, feerie zwróci wszelkie poniesione przez Klienta koszty transakcji.

Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym.

Feerie ustosunkuje się do każdego żądania niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 23.04.1964r. Kodeks cywilny.

 

>>>>>Formularz reklamacyjny<<<<<

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl